View Single Post
Sitat av mr_rager Vis innlegg
Jokkerella: Javel. Hvorfor nevner du i det hele tatt homofili når tittelen på tråden bokstavelig talt er "Kunne du akseptert pedofile?? Jeg tror og håper at du ikke mener noe vondt med det, men at du rett og slett er for dum til å se selv hvilken skade det gjør at homofili alltid trekkes fram i slike diskusjoner.
Vis hele sitatet...
Jeg nevnte det fordi jeg har en personlig agenda her, og har som deg sett dette bli trekt opp i denne debatten utallige ganger: Jeg er en stk homofil, så i sammenheng med debatten tar jeg det som en forutsetning at det blir nevnt. Det er også relevant for argumentet mitt for å understreke hvor moralsk feil pedofili er, nei jeg kunne ikke akseptert det. Per definisjon så er det en seksuell legning, så hva man synes om det er ikke relevant eller konstruktivt det heller.

Mente absolutt ikke noe vondt med det, og vil beklage meg for at øynene dine ble utsatt for dette. For dum til å se selv hvilke skader* det gjør at homofili alltid trekkes frem i slike diskusjoner er jeg heller ikke, det er nettopp derfor jeg tar det som en forutsetning og ytrer det i innlegget mitt for å gjøre det helt klart. Sitter med håp for deg også, hva det håpet gjelder er heller ikke relevant til debatten.