View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja, det er jeg fullt klar over. Men grattis for å misse poenget!

(Det er også stor forskjell på dosene antidepressiva men det er ikke det vi snakker om her)
Vis hele sitatet...
Haha ja drit i sånne folk! Er jo ofte at det er en grunn til at man tar humørstabiliserende stoffer, og da er nok ikke det å legge på seg 20kg eller å miste sexlysten noe man skal ta hensyn til istedenfor å bli kvitt en depresjon eller for å opprettholde et levelig nivå på hverdagen.

jeg er helt enig i at slike stoffer på en måte tar bort mye følelser.. men det er jo også det som er hensikten med de. hvertfall folk som meg svinger gjennom følelser som om de sitter på en huske og svinger frem og tilbake og dette er kjipt for meg og for folk rundt meg. ofte så skal medisiner ofte også ikke taes for alltid men de skal brukes som en demper på de største kneikene (samme om jeg er sucidal eller om jeg er manisk gi faen glad). også er det sykt givende for folk med psykiske lidelser for å gjøre hverdagen demmes mer levelig å normal.

Til Fryatt: Ok er jo greit å si sånt. men hva ville du egentlig valgt? lagt på deg 20 kilo eller leve i et hælvette?