View Single Post
Sitat av Alge Vis innlegg
Klart det kompis! Det er det mange her på freak som har kjent på. Jeg vet ikke hvordan og hvorfor du begynte din rus "karriere" for alt jeg vet er det en grunn for at du har begynt å ruse deg som f.eks depresjon, men jeg kan love deg det at så heavy rusbruk som du driver med gjør ting 100ganger verre! Og om du ikke hadde psykiske problemer fra før som depresjon så høres det ut som du har fått smake på det nå og det kommer til å bli verre om du ikke tar tak nå.

Går du til legen å sier at du seriøst trenger hjelp så får du det, være det alt fra medisiner som hjelper, henvisning til psykiatri og/eller rus

behandling. Vær ærlig! Det som er minus med det er at du kommer til å miste lappen en periode til du er edrulig igjen, men det er en liten pris å betale for hjelpen du får, vist du i det hele tatt har lappen da. Lykke til!
Vis hele sitatet...
Jeg hadde aldri noe tomrom å fylle. Jeg hadde aldri noe å ignorere. Kjente meg snodig i hodet første gang som 11- åring. Jeg likte det alt for godt. Men ettersom årene har gått har det skapt et tomrom. Det har skapt følelser som må.dempes. jeg er en "bakvendt rusmisbruker". Jeg vet jeg trenger hjelp. Har gått frem og tilbake i hodet mitt at jeg bør fortelle det til familien, men jeg har ikke motet til det. Bør jwg si det, eller kan keg klare det på egenhånd?