View Single Post
Trådstarter
9
Ja tenker jeg og.. Sa jo ingenting om Adderalen, og legen skrev som sagt opp Elvanse (gått på tisseprøve, og viser amfetamin pga det hver gang)
Jeg bare tenker om jeg klager og de tester prøvene igjen eller noe, fikk ikke noe mer info enn det som sto i bota og det arket først..

Hadde ingenting på meg, bare tatt den Adderalen på morgenen dagen før.
Og røyka hasj på kvelden ved 10-11 tida (ble stoppa kl 13 dagen etter)
Men ho syntes jeg så sløv ut og blank i øya, så ho tok spyttprøve. Dumme meg som alltid har trodd det lønner seg å være ærlig, og at politiet bare er for å hjelpe, sa jeg røyka den halve kvelden før.. (ja, fikk motbevist det nå)

Fikk ikke svar på hva spyttprøva viste, bare avhør, blodprøver og urinprøve. Også skulle ho visst ha razzia hos oss, men var ikke kapasitet der vi bor, så ho fikk til slutt noen fra nabokommunen til å bli med.
De fant ingenting, men hadde skrevet at det var mange bevis på at det ble røyka mye hasj og brukt mye alkohol hos oss (hadde en pose med pant fra en fest, og en halv joint i peisen)

Sa som sagt nei til førerkortbeslag, og trodde de kun kunne holde den 3 uker. Ringte etter 4 uker, og de hadde fått en politijurist til å holde den tilbake fordi etterforskninga (eller noe) ikke var ferdig.. Så det som ikke forsvarlig at jeg fikk igjen lappen.. Så ble jeg innkalt til tingretten osv..

Så gikk det kanskje 2 uker til, så ringer det ei dame å sa jeg kunne hente førerkortet eller at dem sendte det..
2 dager etter fikk jeg brev om at det var avlyst, og at det ble et forenkla forelegg.
Og der sto det da altså pga amfetamin og thc ��

hadde ikke tatt noe gatespeed, spurte for en venn ��

Første gangen jeg har noe med politiet å gjøre på noen måte..
Sist endret av Ttfh2; 16. august 2019 kl. 21:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.