View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av blitZz96 Vis innlegg
Men målet er ikke å overvåke alle. Denne måten er som du sier litt for "aggressiv" på overvåkning, skal si meg enig i det. Men å bygge videre på dette som startpunkt er håpet mitt. Det er mye bedre å ta mobbing på alvor å lete etter tiltak enn å bare sitte og se på å si "vi kan ikke gjøre noe med det, folk mobbet face to face før, nå digitalt. Sånn har det bare blitt." Enig?
Vis hele sitatet...
Jo, å skru av krypto med formål å finne folk er faktisk å overvake alle. Eller er ikkje DLD masseovervaking?

For å oppnå det du vil må du bygge eit register som har ein relasjon mellom bruker og fysisk person, og det er å deanonymisere i utgangspunktet anonym kommunikasjon. Ein stort betre definisjon av overvaking er ikkje lett å komme på.

Og ja, sjølvsagt må vi ta mobbing på alvor. Men eg trur ikkje løysinga på sosiale problemer er teknologi. Mobbing er som sagt hverken betinga av anonymitet eller telekommunikasjon. Skriv på dassveggane, knuffing på skulevegen, utfrysing m.m. er svært reelle mobbeteknikker som ikkje er spesielt teknologiavhengig.

Så fjerner du ein arena dukker det opp ein ny. Det må arbeidast med haldningar, framfor spesifikk teknologi.