View Single Post
Håper det ikke er alt for off topic.

Har lyst til å skrive det her, da jeg har sett gjennom tidene at mange klager på at kvaliteten på trådene her på freak synker. Dette er forøvrig ikke noen fasit, bare hva jeg tenker i mitt gale lille hode!

En av hovedgrunnene til at forumet forandrer seg er at vi vokser og får nye brukere. Det betyr flere tråder og flere spørsmål.
Fra mitt syn så ser jeg på det at vi får flere brukere her på forumet som veldig positivt da jeg mener at dette forumet inneholder utrolig mye informasjon som er nyttig for de fleste. Vi får også flere forskjellige syn fra forskjellige perspektiver da vi er så heldige at ikke alle menneskene her i verden er like.

En av hovedgrunnene til at vi for eksempel har rusforum er jo fordi at folk skal kunne lære. At alle ikke kan like mye er jo grunnen til at vi får spørsmål og svar.

For å opprettholde standarden her på forumet er det vel bare svare godt og informativt på de såkalt "dumme trådene" så lærer vi litt "dummere" personene noe og kan senere bidra til og opprettholde kvaliteten til forumet.
Ja vel, så synker kanskje kvaliteten på trådene, men så øker kunnskapene hos brukerne.

Kanskje jeg er den eneste som synes dette, men hadde i hvert fall veldig lyst til å ytre min mening som et svar til dere som mener det motsatte, da jeg ser på det som positivt at vi får flere brukere og flere tråder. Uansett kvalitet, så blir flere personer mye mer kunnskapsrike!