View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Det du har sett i dag er manglende moderering, jeg kan vel ta litt skylden for det, men dere brukere kan bli langt flinkere til å bruke "rapportèr innlegg" linken.

Jeg sitter i tastende stund på tog og nettforbindelsen er ikke akkuratt tipp topp.
Selv la jeg merke til tråden rundt 15:00 tiden, når jeg hadde litt forbindelse, og som deg, ergret jeg meg for innholdet i den.
Brukere skal ikke ende opp midt i skyttergravene mellom en anti-cannabis/troll/idiot samt pro-cannabis/troll/idioter og ja jeg bruker beskrivelsen på begge sider, for til tider er det like mye sprøyt fra hver leir.
Alle vet at hamp ikke er frelsen på jord på samme måte som at et trekk fra en joint ikke er en sikker gang til schizofreni og hasjsprøytenarkotikahælvette, men tilbake til saken.
Jeg prøver febrilsk å slette innlegg, men hver gang jeg får forbindelse dukker det bare mer sprøyt opp i tråden, i irritasjonens øyeblikk bestemmer jeg meg for å ta et par øl serveringsvogna for å lette på sinnet.
Først nå for en liten time siden fikk jeg slettet all dritten, jeg åpner mailen min i forventning om å se masse mailer om poster som er rapportert i gitt tråd men ser ingenting, nada, null.

Folk er tydeligvis mer opptatt av å spre sin misnøye her på forumet, i form av å helle mer bensin på bålet i en allerede tapt tråd. Det er kanskje kvalitetspoengene eller det ustyrlige sinnet noen tenåringer har når de ser noen som er uenige på internett som har skylden, ikke vet jeg.

BRUK RAPPORTERINGSKNAPPEN! Det er den raskeste måten crew/moderatorer kan komme til unnsetning på, de fleste av oss har mail på telefonene våre og kan raskt ta et geriljaangrep på slikt søppel der og da.