View Single Post
Sitat av Cortec Vis innlegg
Beklager, men jeg stusset litt over det du skrev. Det siste som er i sitatet. "Men også vise samfunnet at vi her på freak deler informasjon om rusmidler, pyroteknikk på en fornuftig, ansvarsfull og voksen måte".

Nøyaktig hvorfor er det viktig at vi viser samfunnet at den informasjonen som blir delt på Freak skal bli delt på en fornuftig, ansvarsfull og voksen måte?

Det er vel smak og behag, men hvis noen har lyst til å lage en bombe og putte den i postkassen til naboen sin, så er det vel vedkommendes sak er det nå ikke?


Selvfølgelig kan jeg har missforstått deg. Da beklager jeg, men personlig mener jeg at selvfølgelig skal informasjonen bli delt med en viss standard, men hvorfor skal vi ta hensyn til samfunnet?

Jeg trodde, og har alltid trodd at Freak var et sted man kunne spørre om bokstavelig talt alt, og ofte få et godt svar tilbake. Om dette er ulovelig eller ikke. Samfunnet er ikke involvert i dette. Vi er derimot.
Vis hele sitatet...
Kan tippe at det har en sammenheng med at mange her er for legalisering av både hasj og fyrverkeri, og dermed kan det virke skadende for saken om folk som driver med det virker som noen tilbakestående apekatter.