View Single Post
Sitat av 2free Vis innlegg
har kjøpt rivotril fler ganger der å har ikke brydd meg noe serlig om de er norske eller ikke.
men hører folk er så opptatt av NORSKE RIVOTRILER, hva er så spessielt med dem?
å hvordan kan man se om de er norske eller fra andre steder?
Vis hele sitatet...
Snakket med en mangeårig rusmisbruker om dette. Han sa mesteparten av 2mg rivotrilen som selges på gata i dag er falske og ofte laget i øst-europa. Jeg stusset på hvordan de kunne få pillene til å se ut og smake helt likt som de norske apotek-rivotrilene. Han mente det ikke er vanskelig å lage blandinger som gir noenlunde lik smak og konsistens. Han sa videre at støping av piller heller ikke er en spesielt vanskelig prosess. Han advarte sterkt mot å kjøpe rivotril man ikke 100% sikkert vet kommer fra f.eks Roche. At selgeren har pillene i et glass med norsk etikett betyr naturligvis på ingen måte at pillene er norske.

Mannen jeg referer til hadde fått noen skader på indre organer grunnet disse rivotrilene. Nå skal det sies at han først og fremst har brukt rivoene som supplement til heroskudd, og at dette antageligvis øker sjansen for skader på organer kontra innta pillene oralt (er ingen fagmann, så mulig jeg tar feil her).

Nå er ikke mannen jeg snakket med på noen måte en sikker kilde, men ganske sikker på at han har et poeng; det flyter bokstavelig talt av rivotril i Oslo, mens en typisk rivotril-selger sjeldent har andre benzoer å tilby. Ikke vits å ofre økonomi og helse på piller som kan være laget av en møkkete psykopat i et ukjent land.

Selv har jeg prøvd forskjellen (før jeg snakket med fyren). Fikk en gang rivotril av en bekjent som har epilepsi. Skyldte ned tre stykker med to duggfriske. Fikk raskt «goodfeeling» og ble døsig/trøtt.
Har puttet i meg 7 – 8 av gaterivotrilene uten merkbar effekt.

Det som skrives ovenfor gjelder selvfølgelig på generelt grunnlag når det kommer til piller. Aldri lurt å dytte i seg noe man ikke er 100% sikker på hva er. Ønsker bare å oppfordre folk til å være ekstra på vakt når det kommer til rivotril, da det er disse som er enklest å få tak i. I tillegg er pillene som nevnt ovenfor nesten helt like originalene, og de selges gjerne av overhyggelige, manipulerende selgere.

Mulig jeg tar feil og er fullstendig på jordet, men jeg skyldte i hvert fall mine siste rivotriler ned i dass.