View Single Post
"Det er ikke uten grunn at hunder har fått tilnavnet menneskets beste venn. Alle som har hatt et kjæledyr opp gjennom sin oppvekst, enten det er kanin, hund, katt eller hamster vet at det er lett å bli knyttet til de små søte dyrene som viser enorm tillit til sin eier (ivertfall hund og katt). Så når noe som dette skjer og det legges ut på hysteriske medier som Facebook så må jo folk reagere på denne måten for å vise at de er gode personer og ikke sånn som den heslige bonden."
Vis hele sitatet...
Hunden er ikke din beste venn dersom du slipper den løs i et område med beitedyr. Faen jeg blir så forbanna på slike folk som driter i skjebnen til dyrene sine! Det er som å la ungen din leke på motorveien. Omsorgssvikt.

"Så ja, jeg hadde tatt igjen med samme mynt. Mennesker er dyr, det er ingen forskjell på å drepe en hund og et menneske, annet enn at vi er forskjellige dyreraser. For visse mennesker er det kanskje en forskjell, men i et makroperspektiv er det ikke noen som helst forskjeller på å drepe mennesker og hunder, eller andre dyr."
Vis hele sitatet...
Våkn opp! Forstår du ikke hva du selv sier? Du prater om at det er synd å drepe dyr, så hva er verst:

1 Drepe et dyr for å redde dine egne dyr

2 Drepe andre sine dyr med ditt eget fordi du syntes det er en slik deilig dag og folk skal faen ikke fortelle meg at hunden skal i bånd

Jeg har hatt hund hele livet og jeg hadde ALDRI sluppet den løs med beitende dyr. Det er ikke sikkert det var rett av bonden å skyte, men faen for en idiot den hundeeieren må være!