View Single Post
Gjør det for å få et kick, syntes det er spennende å prøve ut nye ting og se hvor rusen tar deg. Nysgjerrigheten overgår frykten for min del, er flere ganger jeg har vært helt vanvittig nervøs for å prøve et nytt rusmiddel eller en større dose av et rusmiddel jeg har prøvd før, men bruker som regel å bite tenna sammen å håpe på det beste (Leser meg selvfølgelig nøye opp først, så jeg vet hva jeg kan forvente og at det ikke ender opp med overdose, og eventuelt hva man kan gjøre vist en kompis tar overdose)

Ser ikke helt problemet med å miste kontroll over kroppen, eller få en badtrip. Du blir jo deg selv når rusen avtar og du sitter igjen en erfaring rikere. Vist du ikke ender opp med noen psykologiske problemer i etter tid da, men det er jo risken man tar når man utforsker grensene sine innenfor rus.

Husker enda første gangen jeg skulle røyke DMT med kompis gjengen. Ingen av oss hadde prøvd det før og viste relativt lite om det. Meldte meg selfølgelig som forsøkskanin. Var kjempe nervøs før jeg skulle ta trekket, fordi jeg ikke hadde anelse om hva som kunne skje. Mistet helt kontroll over kroppen, klarte ikke å prate eller få med meg hva som skjedde rundt meg, ble tilogmed vanskelig å puste fordi det kjentes ut som tunga smelta nedover i halsen. Syntes nesten det var like skummelt å røyke DMT de andre gangene jeg har gjort det, men er vanvittig spennende
Sist endret av EyesWideShut; 6. februar 2014 kl. 02:15.