View Single Post
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Jeg syns at man burde kunne stå for det man gjør, og ikke gjøre ting man ikke kan stå for hvis det eventuelt skulle oppstå en situasjon der folk finner det ut. Hvis de her jentene faktisk har vært og pult på masse folk, vært utro og det ikke bare er rykter så ser jeg ingen problemer med at det blir spredd på internett. Det er deres valg, de er sikkert fornøyde med det og de burde stå for det. At de reagerer med å banke opp jenta som bare kanskje er bak nettsiden er helt latterlig, da å lage en sånn nettside bare er en dråpe i havet i forhold til å jule noen opp.

Problemet med sånne nettsider er dog at de som styrer nettsiden ofte er veldig lite kildekritiske, og det kommer fort mange falske rykter ut. Det er jo en slags lokal avis, og hvis falske nyheter kommer ut der så blir det jo en dårlig avis. Man banker ikke opp avisjournalister hvis de skriver dårlige nyheter, man slutter bare å lese den.

Så alt i alt står jeg bak ytringsfriheten. Det Se&hør gjør med kjendiser er da ikke noe verre enn dette. De skriver jo om graviditet og utroskap hele tiden. Men at "journalisten" her muligens skrev at de var horer er ikke noe jeg støtter, men det skulle heller blitt tatt opp med politiet.
Sist endret av Dongerino; 19. desember 2012 kl. 14:49.