View Single Post
Sitat av Roaccu Vis innlegg
Tenkt meg en tur over grensa for å handle da jeg ikke har økonomi til å handle det jeg ønsker i norske dagligvarebutikker.

Har ikke noe jobb å gå til og bor heller ikke tett, så 2 ukers karantene i seg selv er ikke noe problem. Det jeg lurer på er om det ikke bare er meg men også bilen jeg kjører (altså registreringsnummmeret) som også ilegges karantene. Skulle gjerne hatt mulighet for å tatt meg noen bilturer i denne perioden når jeg kommer hjem. Isåfall må jeg gå for leiebil.

Ikke noe problem så lenge du ikke kjører tilbake til sverige di 2 ukene etter.
Med mindre du kommer i en kontroll da er du registrert å di fanger deg opp.
Så lønner seg å ikke kjøre på veier med kontroll...
Men det er jo ikke lett å vite.
Lykke til


Noen som forrestent har vært og handlet over grensa i det siste? Er alt er åpent på svinesund og systembolaget i strømstad som før?
Vis hele sitatet...
kke noe problem så lenge du ikke kjører tilbake til sverige di 2 ukene etter.
Med mindre du kommer i en kontroll da er du registrert å di fanger deg opp.
Så lønner seg å ikke kjøre på veier med kontroll...
Men det er jo ikke lett å vite.
Lykke til

Alt er ikke oppe mye butikker på senteret er stengt var oppe på maxi mat å noen butikker godtebiten å snus

Å så må dugjennom kontrollen med bare kjefting fra millitæret om du ikke er heldig å treffe på snille onkel da

Er forresten ikke så dyrt å handle first price på kiwi fikk 4 poser for 1300 så er ikke så dyrt i norge så lenge du handler smart
Sist endret av wEed-DisasteR; 5. mai 2020 kl. 12:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.