View Single Post
Sitat av Mrsprettball Vis innlegg
Jeg tror du får mellom 2 - 5000kr for oppbevaringen. Det er verre med bilkjøring og bruk kombinert. Utfallet her er litt avhengig av verdiene av blodprøvene. Kjøring i ruset tilstand blir dem ikke happy for. Personlig syns jeg ikke det er no ille å kjøre etter noen linere kokain, er bare stimulerende og litt oppkvikkende (oppfordrer ikke til kjøring under rus nei). Alkoholen er farligste her.

Alt kombinert er jeg usikker på. Men tror du kan regne med mellom 2 - 15000, heh. Kanskje ikke mye hjelp fra meg her men.

Og, dette går over. Alle kan gå på en smell. Du brenner ikke fore evig i helvete av dette. Lykke til
Vis hele sitatet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du tok kun en linje cola før du dro eller evt hvor mye cola tok du tidligere på kvelden? Kan godt hende du havner under promillegrensa og får beholde lappen, det bør du hvertfall satse på og si minst mulig til svina.

Si du aldri har brukt før og ikke nevn noe om at du har brukt/testet noe som helst. Da tar de deg plutselig på edruelighets-pisset, og du må levere urinprøver for å beholde lappen. Det er veldig umodent og barnslig av dem, men de vil prøve seg så bare si ingenting egentlig. Du erkjenner ingenting og skal snakke med advokat først. Du har fri rettshjelp og når norske statsborgeres skattepenger går til at de bruker flere arbeidstimer på en uskyldig student som deg, ja, da skal du faen meg se til at staten må bruke enda mer penger på denne saken som de synes er så viktig og alvorlig. Grammet kan ha vært kompis sitt og om de finner små små mengder i blodet aner du ikke hvordan det havnet der. De har ingen sak om de finner under 0.2 i promille, noe jeg tror de gjør om du kun tok en linje cola.
Vis hele sitatet...
Takk for tips! jeg tok en del linjer den kvelden men bruker svært sjeldent så håper det gikk fort ut av blodet.