View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Uskyldig ungdom Vis innlegg
som sagt hadde jeg tatt 3 pils i løpet av 9 timer før hendelsen og siste slurk ble tatt litt over en time før jeg blåste... de fortalte meg aldri hva blåsetesten samt sa de i avhøret at jeg ble tatt i arresten for oppbevaring av kokain og mistanke for å kjøre beruset så tipper jeg ikke hadde noe særlig promille... cola rusen er jeg litt mer usikker på, tok en linje smart nok rett før jeg dro, ca 30min før de stoppet meg og 1,5 time før de tok blodprøve
Vis hele sitatet...
Du tok kun en linje cola før du dro eller evt hvor mye cola tok du tidligere på kvelden? Kan godt hende du havner under promillegrensa og får beholde lappen, det bør du hvertfall satse på og si minst mulig til svina.

Si du aldri har brukt før og ikke nevn noe om at du har brukt/testet noe som helst. Da tar de deg plutselig på edruelighets-pisset, og du må levere urinprøver for å beholde lappen. Det er veldig umodent og barnslig av dem, men de vil prøve seg så bare si ingenting egentlig. Du erkjenner ingenting og skal snakke med advokat først. Du har fri rettshjelp og når norske statsborgeres skattepenger går til at de bruker flere arbeidstimer på en uskyldig student som deg, ja, da skal du faen meg se til at staten må bruke enda mer penger på denne saken som de synes er så viktig og alvorlig. Grammet kan ha vært kompis sitt og om de finner små små mengder i blodet aner du ikke hvordan det havnet der. De har ingen sak om de finner under 0.2 i promille, noe jeg tror de gjør om du kun tok en linje cola.