View Single Post
Sitat av Mrsprettball Vis innlegg
Jeg tror du får mellom 2 - 5000kr for oppbevaringen. Det er verre med bilkjøring og bruk kombinert. Utfallet her er litt avhengig av verdiene av blodprøvene. Kjøring i ruset tilstand blir dem ikke happy for. Personlig syns jeg ikke det er no ille å kjøre etter noen linere kokain, er bare stimulerende og litt oppkvikkende (oppfordrer ikke til kjøring under rus nei). Alkoholen er farligste her.

Alt kombinert er jeg usikker på. Men tror du kan regne med mellom 2 - 15000, heh. Kanskje ikke mye hjelp fra meg her men.

Og, dette går over. Alle kan gå på en smell. Du brenner ikke fore evig i helvete av dette. Lykke til
Vis hele sitatet...
som sagt hadde jeg tatt 3 pils i løpet av 9 timer før hendelsen og siste slurk ble tatt litt over en time før jeg blåste... de fortalte meg aldri hva blåsetesten samt sa de i avhøret at jeg ble tatt i arresten for oppbevaring av kokain og mistanke for å kjøre beruset så tipper jeg ikke hadde noe særlig promille... cola rusen er jeg litt mer usikker på, tok en linje smart nok rett før jeg dro, ca 30min før de stoppet meg og 1,5 time før de tok blodprøve