View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Trinity2020 Vis innlegg
Dette var interessant! Ja, kanskje en liten ovn kunne gjort susen. Har faktisk et par sånne bitcoinmaskiner liggende (shame shame), og de produserer vilt med varme, men også mye bråk - kanskje rart med DET levenet fra fjøset Men hvor har folk dette teltet til vanlig da? Inni et skap? Stående fritt på et rom? Det ser jo ut som at det er spesiallaget for akkurat dette formål. Men som du sier er det utsolgt, jeg kan kanskje bruke tiden på å få tak i frø, eller har du anbefalinger på det og? Og - er det mange som har bare begynt å dyrke "helt vanlig" som med andre spirer og skudd? MEaCulpa f eks? For å komme i gang/teste. Men jeg skal finlese den dyrkeboken, så kanskje jeg slipper å spamme forumet med ALLE spørsmålene mine! Tusen takk for gode tips og hjelp, har nettopp faktisk bestilt vapen jeg skulle ha, som jeg har vurdert og lest om i snart et døgn nå. Det går fremover! Lykke til til dere alle der ute, og ta vare på dere selv.
Vis hele sitatet...
Poenget med teltet er å lage et miljø som er lett å kontrollere i forhold til temperatur og ikke minst lukt. Med et telt og kullfilter kan man dyrke så godt som luktfritt innendørs. Så disse teltene blir vanligvis brukt fritt på et rom. De er laget så du har gode muligheter til å henge opp lys, filter og vifter. Som du ser så har de også flere åpninger for slanger til luft ut og inn.
Mange har nok startet med å sette ei potte i vinduskarmen, men dette vil IKKE fungere. Du kan få til noe på den måten hvis du har autofrø, men vanlige eller feminiserte frø vil ikke blomstre seg ferdige.
Min tanke er at skal du først gjøre noe ulovlig å dyrke disse plantene så kan du like gjerne gjøre det skikkelig. Ikke fjas med dårlig lys osv. Skaff deg skikkelig utstyr med en gang, det gjør alt enklere og øker muligheten for gode resultater. Blir du tatt så blir du uansett bare dømt for plantene du har, ikke for hvor gode lamper eller annet utstyr du har.

Så til frø, hvis du skal dyrke så er det dumt å bestille frø på nettet. Uansett hvor mange som roper om at de har fått frø bestilt fra utlandet uten problemer så er det alltid en stor mulighet for at pakken blir stoppet. Blir de stoppet i tollen så er det alltid en mulighet for at onkel-blå kan finne på å ta seg en tur hjem til deg. Det er ingen god start for noen som planlegger å dyrke.
Frø selges lovlig både i Sverige og Danmark. Bruk google så finner du dem, husk bare å hente dem selv...