View Single Post
for litt siden ble jeg tatt med kanskje 5gram amfetamin 8-9 forskjellige narkotisk piller + kanskje 0,5 hasj
jeg fikk 2 år betinga dom (16dager) + bot. med lang behandlings tid før jeg kom i retten å på grunn av tilståelse dom.
jeg syns jeg slapp billig unna. syns du dette var en ok straff??

du sier du ønsker "mer individuell vurdering av hva man blir straffet for(?)" Hva mener du her? kan du utdype et svar ang det?
Hvis du havner i retten blir du kun dømt for det lovbruddet du har gjort, hvis det kan bevises.

jeg synes faktisk at DMT og psilocybin fint kan være ulovlig for Kari og Ola Norman.
Er litt usikker på det du mener her? "når staten skjønner hvor lurt det er"
Hvis du har et medisinsk behov for å feks ta psilocybin så trenger du ikke lete mye. Det vokser jo bokstavelig talt i hagene våres.
du kan jo også ta opp dette med helsevesenet hvis du virkelig trenger feks cannabis. Nå i dag er det folk som får resept på marihuana av norske leger.

Nå er jeg en kjenning av politiet å jeg har blitt stoppet flere ganger rusa, 4 av 5 ganger har de latt meg gå. Unntatt de gangene jeg har hatt et halvt apotek i lommene. jeg er over 30år. å hvis politiet tar ungdom å sjekker dem synes jeg det er ok. slapp ikke du billig unna? du var grise rusa å lata som du sov! å politiet gjorde ingenting!
Du skriver "Vi burde ikke gå og være forbanna og redd på snutn uten å si det."
Hva mener du med forbanna og redd? Jeg går ikke rundt å er redd. eller jo kanskje hvis jeg hadde noen kiloer med dop på meg. men jeg gidder ikke stresse med sånt. Jeg har det vannvittig godt og bekymringsløst her i Norge.
Kan jeg få lov til å spørre om du har autisme, eller noen andre diagnoser?