View Single Post
jeg svarer sent lol
men jeg har hatt diagnosen i noen mnd, gikk på Ritalin i 2 uker før jeg måtte bytte. Fikk masse hodeverk, kvalme, brekninger og slet med mye angst. starta med 20 mg, måtte øke til 40 mg og 80 mg om dagen. synes medisinen nesten gjør vondt verre selv om det hjelper litt imot det jævligste med konsentrasjonen og uroligheten i hue. bytter medisin nå til aduvanz 30 mg to ganger om dagen, har ikke prøvd ennå, men fått beskjed om at det vil være bedre for hue og alle jeg kjenner sier den er mye bedre.

Sitat av NokErNok Vis innlegg
Et lite spørsmål til dere som går på medisin for ADD/ADHD. Når diagnosen er satt får dere noe tilbud som kan hjelpe dere annet enn medisin, og prøvde dere dette først?
Vis hele sitatet...
Jeg fikk tilbud om pegasuskurs som er et kurs hvor man skulle lære seg å håndtere ADHD sin uten medisiner og med medisiner siden ADHD kan ikke akkurat kureres. om du spørr legen, psykolog eller ser på kommunale muligheter vil det finnes måter du kan få hjelp
Sist endret av bananpannekake; 16. september 2022 kl. 16:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.