View Single Post
Heihå! Lenge siden jeg har postet her.

Har vært i behandling for noen dårlige knær og har ikke kunnet gå så mye siden jeg postet sist. Klarte også å pådra meg senebetennelse i begge armene siden jeg måtte støtte meg opp hele tiden under behandlingen for knærne. Har derfor måtte holdt med unna telefon og PC'n for å ikke forværre det, men nå er jeg langt på bedringens vei.

Plantene har blitt neglisjert siden sist, og har bare fått vann av fruen og en gang i blandt av meg når jeg har hatt gode dager.

Av den grunn er enda CLK i vekstfasen, og vi har vært nødt til å klippe den tilbake flere ganger for at den ikke skal bli for stor. Regner med jeg vil sette den i blomst i løpet av uken som kommer. Har flere ganger klippet bort over 50% av alle greiner og blader, og den vokser seg tilbake igjen på en ukes tid hver gang

Plantene i blomst SHB og PC er så å si ferdige, kommer nok til å plugge ut lyset i morgen og gi de 48 timer mørke før jeg henger de opp til tørk søndag formiddag. Siden de er i veldig små potter viser de største plantene klare tegn på mangler, mens de som var minst ser faktisk veldig bra ut, selv med nesten ingen kjærlighet fra meg de siste 45 ish dagene.

Kommer til å oppdatere med bilder her etterhvert som innhøstingen går sin gang.