View Single Post
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Jeg har en forventning om å få begynne på det jeg vet at jeg trenger innen den obligatoriske uken på ritalin er over. Man har rett til å bli hørt i sin egen behandling.

Forklar at du sliter med kroppslig overstimuli, kjeven spenner seg, du er anspent, sliter med apetitt etc - og du har hørt fra folk som har erfaring med hele spekteret av ADHD-medisiner at for dem som sliter med dette er (lis)deksamfetamin å foretrekke.

Hvis han enda bare vil øke dosen ritalin ber du om en forklaring på denne slutningen. Kan ikke forstå at dette skal bli noe problem.
Vis hele sitatet...
Kjeven spenner seg ikke. Søvnen er bra. Appetitten er bedre.
Jeg bare er flat. Før var hjernen min svart (deprimert og sint) eller hvit i korte øyeblikk (glad).
Nå er den grå. Jeg trener intervalltrening. For å holde kroppen i gang i dagens stillesittende samfunn. Trening hjelper. Men jeg har angst for å få verre depresjon etter brukbar Rit. Nå vet jeg ikke om Aduvanz kan gi samme langtidsvirkning. Det er amfetamin....det er vel egentlig logisk at det kan bli verre? Mulig det er forskjell på lisdex og de andre