View Single Post
Sitat av Pushwagner Vis innlegg
Var krav om ID, hadde bare pass tilgjengelig så sendte det inn. Men regner med du kan sende inn uansett ID. Vet at i UK tar ikke alle kredittkort som ID, så send inn førerkort eller pass når du lager Revolut så er du good to go. Har du planer om å bruke mer enn 150,000kr per år, så må du også sende inn lønnslipp eller noe som bekrefter din inntekt/formue.
Vis hele sitatet...
Kanskje jeg har misforstått, men har forstått det som at alle innskudd på et eller annet vis må bekreftes med lønnslipp, kontoutskrift osv ? Jeg tar kanskje feil - det å måtte bekrefte innskudd på moderate beløp som f eks 5000 kroner virker tungvint ? Og også at de kan komme til å ønske en slags erklæring fra bank eller lignende på at penger du har på sparekonto er legale midler ? Har du noen innsikt i om hvordan dette forholder seg ? Tenker bare på at det vil være tungvint å måtte få erklæringer fra bank, sende inn kopier og bekreftelser stadig vekk om man benytter tjenestene deres hyppig. 150 000 kroners grensen du referer til er det første gang jeg hører om, så om det stemmer er det jo ikke noen problemer.