View Single Post
@Maxinbror Har ikke særlig valg ang entropay. Om en måneds tid så nulles kortene mine der. Så før den tid må jeg ha et alternativ. Personlig så har jeg aldri hatt problemer med entropay, og hadde nok fortsatt å bruke dem om det var en mulighet. Men når en blir tvunget til å bytte så må en jo bare gjøre det.

@Pushwagner bra du har gode erfaringer. Ja revolut har ganske omfattende muligheter i den appen ser det ut til. Har sett noen dårlig reviews på nett nå men ser også at revolut har søkt om bankklassifisering i EU og da vil jo innskudd sånn sett være beskyttet. Men folk klager jo paypal og alt annet også så alle til lags kan vel ingen gjæra? Ang restriksjoner på gambling blåser jeg totalt i det, sløser ikke penger på slikt av prinsipp.

Var det krav om pass forresten? Oppdaget at passet er gått ut på dato og har ikke planlagt noen utenlandsreiser utenfor Schengen før om ett års tid og innenfor Schengen reiser jeg alltid bare med EU ID. Kan dog være litt kranglete ut fra OSL men de gir seg til slutt på gaten.
Sist endret av random67489; 24. september 2018 kl. 18:11.