View Single Post
Nei, det er jo som du sier. Det er ikke på grunn av hudfargen de gjør slike ting. Det kan være mange grunner til at de gjør det de gjør. Som f.eks. undertrykkelse, kulturen deres eller andre ting. Men grunnen til at folk ikke liker utlendinger i Norge er jo fordi de fakta sett gjør mye mer kriminalitet enn det nordmenn gjør. Igjen: På grunn av deres kultur, eller på grunn av at de har blitt undertrykt etc... Men det er DE som gjør det, ikke vi.

Jeg må ærlig talt si jeg er litt smårasistisk, og at jeg legger mange under samme kam. Men det er jo som de sier. Ikke alle muslimer er terrorister, men alle terrorister er muslimer. Selv har jeg blitt banket og følt meg undertrykt av utlendinger da jeg ble ranet av to stykker av utendlansk bakgrunn. Folk sier til meg da. Det kunne like gjerne vært nordmenn som gjorde det der! Problemet er bare det at nordmenn gjør ikke slikt. Nordmenn, (de aller fleste ihvertfall) har det i bakhodet at man rett og slett ikke gjør slikt som å rane folk en sen natt bare fordi vi trenger penger...

Jeg tror og mener at utlendingene selv tror og mener at det ikke er noe gale i det de gjør. De føler de kan gjør slikt for å ta igjen på oss etter det de hvite har gjort mot dem opp igjennom tidene. Eller så ligger det bare rett og slett i deres natur å gjør slik, de er vant til å måtte stjele fra barndommen i sitt hjemland. Og derfor fortsetter de med det når de er kommer til Norge. Men det er jo ikke sånn verden fungerer. Hvis alle hadde tenkt slik hadde alle vært i krig med hverandre.

Hvis utlendingene hadde klart å få ned statistikken som viser at _faktisk_ gjør mer kriminalitet (dette være drap, narkotika osv) enn oss nordmenn, så kunne jeg heller kanskje skiftet mening om at vi må stramme inn innvandringspolitikken vår.