View Single Post
SOS Rasismes egen avis, AntirasisteN, har kommet med sin fjerde utgave i 2008 i disse dager. Der inne er tre personer i Trondheim hengt ut som nazister, ut ifra Nettby-profil.

Ansiktene deres er sladdet, men for oss som er litt bevandret i det nasjonalistiske miljøet ser man lett hvem personene er. SOS Rasisme har brukt Nettby for å finne bilder av personene, sladdet ansiktene, og henger dem nå ut som nazister i egen avis.

Den ene er med i Heimevernets Ungdomsavdeling, og SOS Rasisme meddeler at de har sendt inn brev til HVU hvor de mener de bør kaste ut vedkommende på grunn av at DE tror vedkommende er nazist. Disse påstandene er basert på Nettby-profil.

Til tross for at ingen av disse tre har oppført seg nazistisk på Nettby (eller ER nazistiske i det hele tatt!), så gjør nå SOS Rasisme dette. Alle disse tre er nasjonalister, og ferdig med det. INGEN av dem er nazister! Og nå skal altså folk kastes ut fordi SOS Rasisme TROR noe om dem? Og fordi de er nasjonalister og glade i eget land? En av dem har allerede blitt kastet ut av en idrettsklubb på grunn av SOS Rasismes ubegrunnede påstander. De truer organisasjonene med "Kast dem ut, ellers stempler vi dere som en nazisympatiserende organisasjon i vår avis!" - og dermed er det gjort, og SOS Rasisme ødelegger for enkeltpersoner som ALDRI har vært nazister - de er bare nasjonalister.

SOS Rasisme skyr vitterlig ingen midler! Hvor langt over grensa skal de gå før folk reagerer?

Derfor skriver jeg dette innlegget, i håp om at det kanskje er noen rasister eller nazister som leser dette, og kanskje, forhåpentligvis så er det kanskje noe inni hodet dems som vekker de litt opp litt og tar tak i seg selv. livet deres er fortsatt ikke over, og dere kan gjøre noe godt ut av det .
Vis hele sitatet...
Nasjonalisme er fedrelandskjærlighet, og ønsket om å ivareta egen kultur, historie og å bevare demografien, dette er IKKE rasisme. Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg vil ikke undertrykke andre folkeslag, jeg mener bare rett og slett av det er oss nordboere som hører hjemme her oppe da vi gjennom tusenvis av år med genetiske mutasjoner har tilpasset oss livet her oppe. Når forskjellige kulturerer, religioner og etnisiteter blandes så oppstår det kun konflikter, dette ser vi jo over hele verden.

Sitat av Cheroxx
Reagerer litt på den der, hvorvidt man er jødisk har i praksis ingenting med "rase" å gjøre, det er jo ett livssyn.
Vis hele sitatet...
Det er bare de siste årene andre folk av ikke-jødisk opphav har kunnet konvertere til jødedommen i det moderne samfunn.
En askenasisk jøde er en etterkommer av de jødene som bodde i Nord og Øst -Europa i middelalderen. En sefardiskjøde er en etterkommer av de jødene som flyktet fra middelhavet. De fleste tilhører en av disse hovedretningene. 1)
Israel er en av de mest rasistiske statene på jorden, og det er en av grunnene til at jødene er så suksessrike. De holder seg sammen og tar vare på hverandre og religionen (og slekt) knytter de veldig sammen.




1) http://www.skoleforum.com/stiler/sae...t.aspx?id=5286

Sitat av Max-Mekka
Og jeg håper dette innlegget vekker en liten del av dere alle som kanskje kalte idioten på festen som stjal ølen din for en forbanna pakkis.
Vis hele sitatet...
Hva om pakistaneren hadde omtalt deg som "jævla potet"? Hadde ikke det vært rasisme...? Eller fungerer det bare en vei? Innvandrere som går løs på kun etniske nordmenn er ikke rasisme ifølge SOS Rasisme, om det hadde vært motsatt så hadde det vært heksejakt etter rasister. Du kan forestille deg hvor mye trøbbel negeren som slo ned Ali Farah i Oslo hadde fått om han hadde vært nordmann, og ikke neger.
Han hadde blitt stemplet som den verste nazisten og blitt uthengt overalt.
Jeg må si det var litt morsomt å lese Ali Farah sin kronikk der han langer ut mot nordmenn og vesten, han viser det sanne bildet av seg selv, og at han faktisk er den som er rasist her.

Sitat av Sio
Jeg hadde egentlig tenkt og skrive at vi nordmenn er verre enn våre ikke-vestlige innvandrere. Men ifølge SSB så gjør faktisk innvandrere mer kriminalitet i Norge regnet i %. Sett, jeg tror problemet ligger integrering, se for dere at hele Norge reiste til Spania. Vi hadde blitt sett på, og vi hadde nok gjort ganske mye galt.

Kilde: http://www.ssb.no/vis/magasinet/blan...-05-08-01.html

Ikke-vestlige innvandrere gjør ganske lite mer kriminalitet enn den gjennomsnittlige nordmannen.
Vis hele sitatet...
Det er jo mange flere nordmenn her i landet, såklart gjør innvandrerne ganske lite mer.




Og uansett så er innvandring i USA og i Norge ganske to forskjellige ting, vi har bare opplevd stor innvandring siden 70-årene, mens USA er kjent som en smeltedigel.
Sist endret av Thrillseeker; 30. oktober 2008 kl. 11:49.