View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
TS her, kommer med en update!

Fikk snakket med legen min i dag, og det gikk så bra som jeg håpet på. Fortalte han om den gangen jeg drakk på meg psykose. Kom plutselig på at han prøvde jo å nå tak i meg da, min mor hadde sendt bekymringsmelding. Men jeg svarte ikke, hadde jo ikke problemer jeg, hehe ��

Så forklarte jeg det samme som her, bare litt dypere og mer personlig. Gjorde det klart før jeg begynte at han kunne ikke skrive ned alt jeg sa nå, nå snakket vi litt off the record. Fantastisk lege jeg har, det var helt i orden!

Han ville gi meg Antibus, men jeg takket nei. Her i bygda er jeg karen som alltid er ute å fester og koser meg fredag og lørdag, og har vors og nach hele helga. Så det ville være veldig unaturlig om jeg plutselig skulle stoppe helt. Er ikke så keen på å forklare halve bygda at jeg har et problem med alkohol.

Så han gav meg heller resept på Selincro. Håper dette hjelper, var jaggu 1100kr for 28 tabletter!!

Avslutningsvis ble vi enige om hva han skulle skrive i journalen; At problemet mitt ligger i helgene. At jeg ønsker tablettene for at jeg ikke skal drikk så mye alkohol at jeg ikke husker hva jeg har gjort på, og at jeg greier å stoppe. Og det er jo sant, et nach hos meg varer jo til ettermiddagen dagen derpå, hehe.

Så nå håper jeg på bedring! Føltes veldig godt å være så åpen og ærlig. I mine 12-13 år med psykiske problemer har jeg aldri vært så ærlig som nå de siste dagene. Litt hjelp fra tabletter, og en god dose selvdisiplin så fikser jeg det her!