View Single Post
men hva om lille hr/frk trådstarter er på diett, jobber som modell whatsoever. Vi vet alle at mat fungerer mot sult drittunge, men det er bra du sier det i tilfelle noen har glemt det eller ikke visste det fra før

I det siste har jeg også fått helt sinnsyke munchies:P Egentlig litt irriterende, ender opp med å spise ALT for mye... Jeg kan spise og spise, men jeg blir aldri METT. Som regel er det kvalmhetsfølelsen som melder seg før metthetsfølelsen, igår spiste jeg 500g med smågodt på ett par timer og det er overhodet ikke noe uvanlig for meg hvis jeg røyker...

Middagstipset for å unngå muchies er greit nok men det ender som regel med at du blir skamtrøtt! Tror det greieste er å spise helt normalt før du skal ruse deg og gjerne ha noe frukt du kan knaske på mens du røyker, pass på å vedlikeholdeblodsukkeret. Nå er jeg ingen ernæringsfysiolog men jeg tror også det vil hjelpe deg å spise noe "grov mat" før du skal røyke.
Fullkorn (pasta, brød, kjeks osv) er ett eksempel på kraftig kost. Bruk fantasien

Hvis du ikke finner noen løsning på det så får du bare gjøre som meg, drite i sulthetsfølelsen med mindre du ligger på bakken og rister, kaldsvetter og roper om mat da.

Edit: Du kan lage deg en god, sunn og kraftig middagg, så tar du røyken til desserten og en STERK kopp med ekspresso... Tror du skal komme greit i formen da, jeg synes vertfall det er noe som er verdt å prøvde

Jeg kan tilføye at jeg har røykt hver dag i ca 6mnd... Har kultan litt nå, men det med at munchies ikke kommer om du røyker mye kan ivertfall jeg skrive under på at ikke stemmer. Det er vertfall min erfaring.
Sist endret av magziii; 2. oktober 2008 kl. 19:54.