View Single Post
Sitat av carttown Vis innlegg
Jeg kan se for meg han som bor under deg lese dette her å le seg hjel, eller i hvert fall konfrontert deg tilbake... det hadde vært driti ut.
Vis hele sitatet...
Hadde egentlig vært litt morsomt. Til syvende og sist er det jo han som blir kastet ut hvis han fortsetter og ikke jeg. Det sagt, så håper jeg han kutter ut og roer det hele ned.

Sitat av BAN Vis innlegg
Her må du nok forklare litt. Kan du åpne panseret uten å være inne i bilen? Hvordan kan det være halveis åpent når lukkesystemet på panser er slik at det kan stå helt åpent eller være lukket.
Vis hele sitatet...
Det finnes faktisk enkelte type biler du med letthet kan åpne panseret opp fra utsiden. Firmabilen jeg kjører som er en Opel er en slik bil. Halvveis åpen var kanskje ikke rette ord å bruke, så kanskje du skjønner lettere hva jeg mener hvis jeg sier at den ikke var skikkelig lukket, altså på gløtt? Synes du er i overkant bastant her men mulig det bare er meg.

Sitat av BAN Vis innlegg
Resten av det du sier henger like lite på greip....

Tror ikke naboen har interesse av deg.
Tror ikke naboen følger etter deg.
Tror ikke naboen har flere dommer mot seg.
Tror ikke naboen henger opp Fretex lapper.
Vis hele sitatet...
Hva du velger å tro er egentlig til liten hjelp for meg så blir egentlig ganske likegyldig i min situasjon. Du kunne nesten skrevet et punktum og det ville bidratt i tråden omtrent like mye.

Jeg kunne gått å hentet frem Fretex-lappen og lagt ut bilde her, men du ville sikkert anklaget meg for å være en skrulling uansett, så det orker jeg ikke.

Sitat av BAN Vis innlegg

Tror derimot at en måneds nykterhet vil gjøre naboen langt mindre interessant.
Vis hele sitatet...
Hvorfor skrev du egentlig dette innlegget i det hele tatt? I overkant spydig synes jeg både dette og andre svar i tråden har vært.

Sitat av Dough Vis innlegg
På hvilket grunnlag er det utleier tenker å eventuelt kaste ut vedkommende? Paranoid opplevelse av stalking, mistanke om åpning av panser og en persons tidligere historie basert på rykter er ikke grunnlag for utkastelse.
Vis hele sitatet...
Basert på trakasserende oppførsel, noe jeg har vet at denne personen har drevet på med tidligere. Og med vitner tilstede mens noe av dette har foregått, og personens bakrunn, som ikke er ukjent for politiet for å si det mildt, vil det gi grunnlag for utkastelse hvis han fortsetter å plage meg.
Sist endret av Noisediary; 13. januar 2019 kl. 14:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.