View Single Post
Har fått ny nabo som flyttet inn for omtrent to uker siden og bor rett under min leilighet. Jeg er ganske bekymret egentlig for det oppstår noen merkelige situasjoner med vedkommende. Jeg har verken møtt han eller hun og har søkt opp navnet på postkassen på Facebook osv. men ingen treff.

Hvis jeg f.eks ligger i sofaen og reiser meg opp å går til kjøkkenet så hører jeg vedkommende også bevege seg under meg. Eller jeg er en tur på do så hører jeg også aktivitet på der nede. Det er stort sett musestille der nede bortsett fra når jeg er i aktivitet... Akkurat som om jeg er overvåket? Begynner faktisk litt å lure på om jeg er spanet på. Det gir meg en uggen følelse selv om jeg ikke har stort å skjule.

Den merkeligste episoden fant sted i går, da denne personen ringte på min dør, og når jeg skulle åpne opp skyndte han/hun seg ned trappa, inn til sin leilighet og låste døra.

Jeg fulgte etter å prøvde å banke på men ingen har åpnet heller.

Gardinene der er også trukket for men kan se igjennom at det er lys der inne. Vedkommende er aldri ute heller så har aldri klart å danne meg et inntrykk for hva jeg har å gjøre med.

Jeg synes dette virkelig er ekkelt. Hvis jeg ringer politiet å forteller dette, så tror de sikkert jeg er helt gal? Har dere råd, hva i helvete skal jeg gjøre? Er nesten helt nervevrak. Ikke noe gøy i det hele tatt.