View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av SkurtNilsen Vis innlegg
Myoxo og Dodecha: kan vi ikke for en gangs skyld ha en diskusjon om sex & samliv uten at dere må ty til å kalle folk incels, neckbeards og kvinnehatende avskum? Det er ganske pinlig når dere ikke klarer å følge deres egne regler, og dette er heller ikke første gangen dere tyr til slik retorikk når det er snakk om sex & samliv... om jeg eller noen andre hadde kalt dere for eksempel beta soyboys, cucks eller antifa avskum ville vi blitt bannet på flekken. Slik dere holder på nå så fremstår dere som aggressive og hyklerske.
Vis hele sitatet...
Jeg tar selvkritikk på navnkalling, selv om ordlyden min er mer rettet til å inneha meningen at der er værre å bli utsatt for utroskap for en mann enn det er å bli utsatt for voldtekt for en kvinne.

Med det sagt har jeg blitt kallt det ene og det andre her ganske mange ganger, og det resulterer ikke i banning, oftest slettet innlegg. Forskjellen er når personangrepene blir habituelle.

Det ser genuint ut til at vi har en særdeles kald front her angående sex og singelliv. Er det generasjonsskillet som utgjør en så stor meningsendring? For jeg ser oppriktig tendenser til at reggressering av kvinnerettigheter blandt de som diskuterer mot meg om myoxocephalus.
Poeng som har kommet frem her i tråden faller i rekken av:
Hun skal være uskyldig og vite sin plass
om hun i det hele tatt har hatt tidligere seksuelle partnere er det hennes oppgave å sørge for at det ikke finnes noe bevis for.
Samtidig ligger det klart frem at menn, nei de er undratt slikt ansvar.

At jeg blir særdeles intens skulle bare mangle? Men igjen, beklager om jeg har såret noen.
Sist endret av Dodecha; 5. januar 2019 kl. 19:11.