View Single Post
Sitat av Door145 Vis innlegg
Naturligvis er jeg ikke enig, da jeg løftet opp linni som en av mine favoritter. Men jeg kan forstå hvor du kommer fra, hvis du falt for handerrelinni under YG dagene, og du fortsatt er i samme stadie personlig(?)
Vis hele sitatet...
Stadie personlig? Har ikke hørt på Yoguttene siden 2013 eller noe. Relevant Leste du hva jeg skrev eller forstår du bare ikke preteritum? Poenget mitt er at han var morsom, nå gir han meg ingenting. I et intervju understreka han å "skulle gi alt av seg selv", for en floskel av en ambisjon når mannen fremstår som ganske alminnelig og kjedelig. Kanskje ekte på et navlebeskuende vis, men samtidig kommersielt i dagens selveksponeringssamfunn. Meh.

Sitat av Door145 Vis innlegg
Det er tungt metaforbasert, og ekstremt kunstnerisk, etter min mening. Det krever fort at du faktisk leser tekstene hans noen ganger for å fullt forstå budskapet.
Vis hele sitatet...
De karakteristikkene er jo like vage som mølet han lager. Du hører metaforer og kunst, jeg hører fyllord og kleine banaliteter. Hvilke normer og tabuer mener du han utfordrer? Liker rapmusikk fordi det er gøy og fengende, budskap får jeg fra andre kilder.