View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har problemer med beina så kan ikke løpe, sykle eller løfte tungt så noe treningsprogram med kondisjon er ikke mulig for meg desverre! Men jeg må ned ca 8-10 kg i vekt forholdsvis magefett og hofter/lår. Jeg kan gjøre lette hjemmeøvelser som situps og lignende men ikke trene hardt heller ikke gå veldig lange og krevsomme turer pga beina mine.

Kostholdet er ikke helt sunt så her skal jeg gjøre endringer, men jeg blir ikke mett av brød og knekkebrød så da går mye i toast, calzone, pizza, pølser og annen hurtigdritt Hva kan dempe metthetsfølelsen etter å ha spist for eksempel bare en salat, noen brødskiver eller én kyllingfilet og halvpose ris istedet for to fileter og helpose ris osv?

Er det mulig å gå ned ti kg på magen og få stramma inn magen ved å bare endre kosthold? Tips? Evn med noen hjemmeøvelser? Tips? Eller er denne vektnedgangen bare mulig gjennom krevende kondisjonstrening? Fettsuging er et alternativ jeg er åpen for så om noen har prøvd rop ut.. Vil dog ta meg lang tid å spare nok penger til det men tenker det er verdt det om ikke noe annet går i min situasjon med syk kropp som ikke kan trene.