View Single Post
1. Conserta er IKKE et amfetamin-lignende stoff.
2. Conserta (og hva annet man kan forestille seg) vil IKKE være "ute" av kroppen i løpet av noen dager. Sporstoffer vil de kunne finne i flere uker.
Du kan "kamuflere" disse på forskjellig vis, men dette er de klar over på lab'en og benytter da andre tester, og du risikerer å måtte levere blodprøve fremfor urin neste gang (og noen ganger fremover).
3. Ja, det er utrolig dumt å prøve seg på noe sånt når man er i en situasjon hvor man må levere prøver. Såpass burde man tenke seg frem til selv, og DETTE er jo nettop grunnen til at du har fått denne ordningen.
Det var sikkert en "klausul" i dette, at du stiller på urinprøver fremfor å få en rettskraftig dom feks. OG da er det jo relativt "ulurt" å tro at de ikke finner ut av det.
Det ER en grunn til at man ikke blir innkalt til prøver hver mandag, og det er nettop at de klarer å spore rus-bruk flere uker i ettertid.....

Sitat av RandomNykter Vis innlegg
Ingen av løsningene over hjalp, gjorde det bare så simpelt med å få en venn til å pisse i en kondom og knøyt den i buksa og gnukka den på glidelåsen når jeg skulle pisse.

Problem solved.
Vis hele sitatet...
JÆVLIG kult dersom kompisen din dytta i seg noe amfetamin eller hasj for 2-3 uker siden da! Tror jeg ler meg skakk da altså, HELT uten røyk
Sist endret av Skytteren; 3. september 2014 kl. 22:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.