View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
4-5 dager. Jeg tok siste bussen som gikk på natta for å besøke en kamerat, han var ikke hjemme så jeg ble lokende rundt i et område jeg ikke var kjent i, hørte folk snakke om meg fra blokkene å leilighetene hvor enn jeg gikk, bestemte meg for å gå tilbake til han jeg var hos først da det ikke gikk flere busser (tok 20 min med buss). Hadde da loka meg i sirkler i skoger å veier i timesvis, så personer som sto i flokker på kanskje 20 personer som jeg løpte bort til å spurte om den å den personen var hjemme, men når jeg kom nærme personene så ble dem borte, hadde da brukt kanskje 4-6 timer på å komme meg nesten frem, å når jeg da så leiligheten til kameraten min å det var 2 minutter til jeg var fremme så kom det 3 politibiler ulende mot meg å satt meg i håndjern å spurte meg om jeg hadde noe med en slåsskamp som nettopp fant sted, ble kjørt til glattcella å videresendt tilbake til instutisjonen jeg hadde rømt ifra. (var litt flaut å strippe på cella når jeg hadde på meg strap-on som jeg skulle ha på meg inn på puben dagen før som ''dama'' til en kompis :P)