View Single Post
Sitat av ialvik Vis innlegg
Jeg reiser om dem bygger en bar der...
Vis hele sitatet...
Nedi den lille bunkeren, da, eller? Ingen tvil om at klimaet på mars overhodet ikke er egnet for mennesker. Da den tynne atmosfæren kan ikke lagre spesielt mye varme. -5° C på det meste om du er heldig (sommer..). Det er en steinplanet med lavastrømmer, nedslagskratre og støvstormer som strekker seg 25 mil opp i luften. Jeg hadde ikke dratt til Nord Polen, engang. Og definitivt ikke til Mars. For meg høres det ut som et prosjekt med dødelig utfall. Noe som får meg til å tenke på den stakkars bikkja, Laika. Nei, de som har lyst til å være de eventuelt første beboerne av Mars får ha lykke til. Ikke regn med å få se overflaten noen gang. Det blir slutt på frisk sommerbris, is i kjeks, dyreliv og grønne skoger. Ja, for ikke å snakke om sosialisering med andre enn de som blir presset inn sammen med deg. Jeg vinker farvel. Slik de gjorde med Titanic da den reiste til sjøs med passasjerene sine.

Ps: Hvis jeg absolutt var nødt ville jeg sørget for å tatt med meg litt barbiturater i tillegg til å kaste i meg drink etter drink i den eventuelle baren.
Sist endret av Lucy In The Sky; 23. april 2013 kl. 23:34.