View Single Post
burde vært möderatör
489
Sitat av Cydonia Vis innlegg
Man drar jo dit for å utforske planeten og rapportere tilbake til jorden med videoer og bilder. Tenk deg å dra på vandring på mars og komme over et hull nedi et berg og så klatre nedi dette hullet å finne selvlysende aliens som prøver å drepe deg.. OOOOH goosebumps! Kunne så jævlig tenkt meg det! Hvilket liv er det å leve på jorda da? Få hus, unger, jobb og bare vente til man dauer..? Høres bare helt trasig ut spør du meg. Jeg vil på mars, driter i om det blir kjedelig med masse nerder og at det er et selvmordsoppdrag, JEG ER PÅ MARS FFS!!
Vis hele sitatet...
Er det så big deal å være på en annen planet når du er stuck inni en boks på noen få kvadratmeter 99% av livet ditt? Tror helt ærlig man ender opp med å kjede seg noe jævlig etterhvert. Det er ingen fester eller konserter der å slå seg løs på. Ingen gamle venner eller familie. Sannsynligvis ingen rusmidler å utforske. Ingen bading om sommeren. Ingen grilling. Ingen seiling. Ingen fjell å snowboarde nedover eller vakker natur å slappe av i (man kan ikke slappe av i space suits!) Ingen internett. Ingen dobbeltseng. Sannsynligvis ingen pene jenter å sjekke opp - og man slipper garantert ikke unna et ONS. Ingen hunder å klø på magen. Ingen god mat! Og herregud, ikke minst ingen sosialisering med nye mennesker! Bare de samme jævla folka dag ut og dag inn. For alltid! Frem til det kommer sånn... 4 nye nerder etter x antall år! WHOOOOOOO!

Nei fuck Mars, jeg ville blitt alvorlig deprimert der
Sist endret av pappabetaler; 23. april 2013 kl. 21:49.