View Single Post
Sitat av ThyArtIsMurder Vis innlegg
"Alle skal fortelle meg hva jeg skal gjøre og hvordan det egentlig er. Men likefult så gjør jeg min egen greie, og gang på gang viser det seg at det var den eneste greien som kunne funket"

Ingen forteller deg hvordan eller hvorfor noenting. Du defunker de fleste velmendene argument og råd med din egen flotte teori. Hvor mange fiender har du, om du tror at et helt forum du selv velger å rådføre deg med, mener du skal gjøre?noe som fører til andre ting enn framgang?
Vis hele sitatet...
Stilig, jeg klarer faktisk ikke å bry meg om at du misforstår meg med vilje.

Ser dog ut til at jeg kjører en vanlig nedtrapping, LAR nektet meg min måte.

Men såvidt jeg forstår nyhetene er jeg pr nå ute av LAR og får ordentlige opiater på ordentlig resept. Da kan jeg jo trappe sakte ned, siden de tvinger meg.

Er fortsatt ett møte som må gå i boks, men det ser veldig bra ut nå. Ingen fler pisseprøver, ingen fler inntak under oppsyn.

Og det har ingenting med fastlegen min å gjøre Dette er en samlet tverrfaglig vurdering, av folk som sitter på ordentlig innsikt i det ordentlige livet mitt.

Så eat my shit and suck my dick. Hehe neida. Bare tuller.

Dere aner ikke hvor lenge det er siden jeg egentlig passerte målstreken. Alt for opptatt med å pleie sin egen kognitive dissonans til å få det med seg

Så da vil jeg kjøre nedtrapping ikke etter, men mens jeg runder av for test. Dette gir mening.
Sist endret av Tøffetom; 19. august 2021 kl. 15:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.