View Single Post
Sitat av PVestlandia Vis innlegg
Dessuten står det at det er en savnet-sak i Oslo, ikke Lørenskog.
Vis hele sitatet...
Riktig, det står at det sjekkes opp mot en som er savnet i Oslo men må innrømme jeg syns det var uggent å lese.
Siden det står levninger er det ikke da deler de mener? Fra partert eller oppløst lik? Ville det teoretisk sett vært mulig å dumpe levninger i en kum i Lørenskog og disse hadde drevet med kloakksystemet til en kum i Oslo tro?

Når politiet gjennomførte søk i kummen utenfor Hagens bolig kan det være pga spor eller likhund, eller pga tips? Om de hadde fått tips om dumping i kum kan det kanskje hende det var rykter om en hvilken som helst kum men at de antok at det var den nærmeste og tok feil, men dette er selvfølgelig bare spekulasjoner og jeg føler meg ikke helt okei med å anta hverken gjerningsmann i kidnappingssaken lenger eller hvem funnet i dag kan være for uansett er det forferdelig tragisk alt sammen.

Nei det er ingen normal død eller selvmord å hoppe ned i en kum for å dø, da er man dumpet der. I dag har jeg vært preget av en nesten form for frykt for det er ekkelt å tenke på hvor tragisk skjebne man kan ha og hvor onde mennesker som finnes

Edit: Det står også

"Etterforskere på stedet ville ikke kommentere saken overfor VG og henviser til Anne Alræk Solem, som leder seksjonen for drapsetterforskning i Oslo politidistrikt."

Saken ligger langt ned på forsiden nå fra å ha vært hovedoppslag, hvorfor blir også bare spekulering men om det hadde vært henne hadde det kanskje fortsatt vært hovedoppslaget? Vi får se i morgen..

Og ja det der med dusør og vitner som oppfordres til å ta direkte kontakt med mistenke sin advokat nå er temmelig sketchy. Forstår utmerket godt han vil ut love dusør men som ekspertene sier kan man da enkelt rydde eller bestikke vitner av veien eller i det minste få kartlagt hva andre vet så man kan bygge en forsvarsstory rundt det.
Sist endret av celtseus; 17. juni 2020 kl. 20:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.