View Single Post
DoctorGreen's Avatar
Trådstarter
54
Sitat av FlipMcFlop Vis innlegg
Får man noen synlige fysiske forandringer? Hyperaktivitet som oppleves unaturlig av andre?
Vis hele sitatet...
Nei, ikke med den dosen jeg tar (100mg).
En pille er på 200. For min del så er 200 litt ubehagelig, man blir litt for girete og våken i hodet føler jeg. Da kan jeg for eksempel iKKE drikke kaffe.

Så jeg forholder meg til 100mg om morgenen på tom mage i lag med kaffe, i eksamensperioden. Dette funker fjell. Man må 'lære' å kjenne effekten.

Som noen har sagt en gang på internett: The best of modafinil is that i feel nothing. I just feel myself, undistracted, with an absence of wanting to sleep.

Og det er nice!

Sitat av FlipMcFlop Vis innlegg
Får man noen synlige fysiske forandringer? Hyperaktivitet som oppleves unaturlig av andre?
Vis hele sitatet...
Nei. Ved dobbel dose for meg, og en god del kaffe, kan jeg være litt ovenpå. Litt veldig sosial og frempå i situasjoner - og nærmest litt sånn at jeg skal hjelpe alle med alle. Veldig aktiv.

Men jeg er aldri redd for at jeg oppfører meg ruset. Jeg føler meg ikke ruset. Jeg kan fint ta både dobbel dose av det jeg vanligvis tar før et familiebesøk.

Sitat av Anonym41264 Vis innlegg
Hvor store er disse tabelettene?
Har prøvd med på 300mg ett par ganger uten og merke noe annet en litt ekstra vondt i hodet.
Vis hele sitatet...
Mine er 200 mg. Jeg tok 400mg første dagen og merket lite.
Men folk ser for seg at man blir et geni og at genialiteten strømmer gjennom deg.

Det er feil. Du er bare våken, fokusert og har energi til å gjøre ting. Thats it. Du er ikke ruset, du er bare left alone uten distraksjoner, og klar for arbeid.

Det hjelper ekstra dersom du har et spesifikt arbeid å jobbe med.
Sist endret av meitemark; 2. november 2023 kl. 11:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.