View Single Post
Sitat av Coffern Vis innlegg
Ærlig talt er snus det verste jeg har prøvd å slutte med xD For abstinensene gir seg men suget er liksom der... Nå har jeg ikke prøvd benzo abstinens og den skal være ganske farlig. Men klarte å være skikkelig idiot fra juli til desember fordi jeg fikk tilgang på kuler (5g) med heroin. Og tok det i 5 måneder ish.. Og jeg veit ikke hvorfor, aner virkelig ikke. Men jeg gikk rett av cold turkey nesten, tok tramadol et par dager. Men jeg blei litt rastløs, som på nikotin, klam, som på nikotin.. Men etter et par dager var det ikke no stress.. Alle jeg kjenner som tok det tar det enda og klikker i vinkler uten med vondt i magen og sånn. Nå skal det sies at jeg den siste uka trappa ned fra 03-05 hver dag og ned til 0,2 ca så 01 og deretter av. Litt taktisk nedtrapping, men jeg er ikke så mye som dårlig i magen engang.. Og jeg er på dag 5 nå uten.. Vil ikke si skuffa for det blir feil, men alvorlig overrasket hvor lett det var. Har vel litt med inntaksmåte å gjøre som jeg forstår det på folk, da kompiser røyker mer mens jeg tok mest lisser... Men jeg veit ikke, kroppen min er rar :S

Snus slutta jeg med i 3 måneder før jeg sprakk for ente gang.. Fikk det aldri ut av tankene... Men heroin har jeg blitt tilbudt for et par dager sia og takka nei... Folk er forskjellige i guess, bare for å tegne et bilde av det. For det er folk som slutter med sigg og snus enkelt, men for meg var det lettere å slutte med heroin enn snus.... :S
Vis hele sitatet...
Virkelig?? Trodde da heroin var mye vanskeligere. Er vel enda verre abstinenser på heroin, hehe abstinensene på nikotin er jo ikke stort.