View Single Post
BobDylan's Avatar
Trådstarter
76
Sitat av Douchebag Vis innlegg
Hvorfor jeg er kritisk til Islam: deres undertrykkende og diskriminerende syn på kvinner, Sharialovene, bigami (masse formering), jihad og generelt at det er sånn ca verdens største religion.

Det er 1 500 000 000 mennesker som, etter boka, mener at alle andre er vantro hunder som fortjener å dø om de ikke omvender seg til den "rette" Gud...
Vis hele sitatet...
Når 5.5 milliarder av befolkningen ikke er islamister og ikke deler deres synspunkter ser jeg på saken som tapt for islamistene. 1.1 milliarder er atheister/agnostikere og 2.1 milliarder kristne vil jeg si at islamister ikke har en sjangse til å få det islamistiske imperiet de så inderlig ønsker. Hvem er det som sier at alle muslimer følger sharialover, ser på vesten som hunder og mishandler kvinnene sine? Hvem sier at alle de 1.5 milliarder muslimene faktisk er muslimer? Det er mange faktorer som spiller inn i argumentet ditt som rett og slett ikke stemmer.

Den katolske kirke sier at du ikke skal bruke kondomer og er derfor en stor grunn for spredningen av HIV, mens muslimer kan bruke kondomer og være så seksuelt aktive de vil så lenge de er gift. Bigami er derfor opp til den enkelte, istedenfor å være uungåelig som i katolismen. Verdens største, og trangsynte religion er også verdens største; kristendommen.