View Single Post
Nå har ikke jeg informasjon til å uttale meg om dette emnet, men jeg vil påstå at den største trusselen Norge står ovenfor er hverken islamisme eller venstre/høyre-radikalisme, men oss selv. Vi blir stadig latere, vi gidder ikke å sette oss inn i temaene vi diskuterer og vi danner oss meninger uten å ha det komplette bildet som bakgrunn. Dette skaper uten tvil reaksjoner. Feilslått integrering skaper potensielle terrorister, og da snakker jeg ikke bare om minoriteter, men også om den vanlige mannen i gata som har isolert seg helt fra samfunnet.

Et eksempel på både feilslått integrering og den første påstanden min er mokkamann-heksejakten vi opplevde for kort tid siden. Her går nesten hele Norge til heksejakt på en stakkar fordi noen påsto at han var rasist. Hvorfor? På grunn av at folk er for late til å undersøke emnet før de skriker ut en mening. Og det at terminologien "rasisme" fortsatt eksisterer i Norge 2012, det er bare på grunn av elendig integrering fra regjeringen sin side! Her ble det faktisk oppfordret til vold mot en person som ikke har gjort noe galt, fordi han dro en litt uheldig vits. Folk som oppforder til vold er jo terrorister, er de ikke?