View Single Post
Flere ting som virkelig burde være urovekkende med det der slik jeg forstår saken.

Politiagenter infiltrerer miljøet hans og -tilbyr- han og skaffe til veie hasj. Om ikke det er politiprovikasjon så må man jo undres hva er det? Lovbruddet ville jo ikke blitt gjennomført om ikke tilbudet var der.

Jeg har ikke lest annet enn at hasjen kom fra Nederland så med forbehold om at jeg kan ta feil her virker det jo som hasjen er kjøpt fra kriminelle i Nederland og? Om det er tatt fra beslag i Nederland og utlevert av politiet der nede kunne de vel like godt tatt fra beslag i Norge. Så med andre ord har de kjøpt 50 kilo fra kriminelle i Nederland. Da snakker vi 1million+ kroner i hender på kyniske kriminelle der nede som avler enda mer kriminalitet. Terrorgrupper står jo bak hasjsmugling så indirekte kan de ha finansiert terror da(?)

50 kilo hasj solgt på det norske markedet er en ting. Men det avler til mye mer kriminalitet i bare de 50 kiloene. Folk får gjeld, gjør ting, kriminelle ting for å betale gjelden. Folk blir offer for vold når det kommer til narkotikaomsetning. Flere av de som kjøper et par kiloer bruker profitten på ny kriminalitet - x antall kriminelle kommer til og gjøre x antall nye narkohandler etter det partiet der forsvant ut i markedet. De gutta er jo ikke arrestert, bare betew sin gjeng som er der. Kan umulig være noe Ola nordmann synes er spesielt akseptabelt(?)