Tråd: Borgerlønn?
View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Masclet Vis innlegg
Hvis en person er fysisk syk, og lurer nav til å få mer enn han har krav på, så har han en psykisk lidelse i tillegg. Hvis han ikke er fysisk syk, og lurer nav til å tro at han er fysisk syk, så har han en psykisk lidelse, i form av personlighetsforstyrrelse.
Jeg har møtt mye mennesker og pratet mye. Jeg leser også mye. Fordommer er når du leser mine innlegg og antar at det er bare sprøyt på forhånd uten å tenke igjennom det.
Vis hele sitatet...
Så. Du definerer det til at alle som svindler NAV har ein psykisk lidelse, og difor er det fleire psykisk sjuke som svindler NAV?

Det er faktisk sjeldan eg har sett så hårreisande idiotisk sirkelargumentasjon her på berget. Det røper veldig mykje om deg.

For det første. Psykisk sjukdom er reelt, og kan vere totalt øydeleggjande for eit normalt liv. Det kan du ikkje sjå på folk. Viare er psykiske diagnoser ikkje noko du bør dele ut på grunnlag av om dei svindler eller ikkje. Det bør du overlate til fagfolk.

Personlighetsforstyrrelse er ei fagterme innan psykologien. Ikkje alle svindlarar har ein diagnose som fell inn under det. Enkelte har gjerne det, men langt i frå alle. Det er heller ikkje gitt at det ligg psykisk sjukdom bak svindel. Eit ønske om å få endane til å møtes kan vere eit grunnlag; i ein del tilfelle er kanskje NAV sine satser litt snevre?

Det kan godt tenkast at du les mykje, men det er relevant kva du les og. Les du sions vises protokoller har du ikkje tilført ein debatt om jøder noko nyttig, for å sei det slik.

Sitat av Masclet Vis innlegg
Jeg synes ikke noe om personlighetsfortyrrelser nei, og jo, latskap er en psykisk lidelse.
Vis hele sitatet...
Kven er det som definerer latskap som psykisk lidelse? Du? Har du støtte frå fagfolk?

Og har du grunnlag for at latskap er vesentleg drivkraft for ein stor del av dei som får stønader frå NAV?
Sitat av Masclet Vis innlegg
Unnskyld mine meninger.. Skal vi diskutere borgerlønn?
Vis hele sitatet...
Det var du som valde å komme drassande med dine meininger her. Hersketeknikker kan du legge igjen i døra.
Sist endret av vidarlo; 13. april 2019 kl. 13:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.