View Single Post
Sitat av Kullstone Vis innlegg
Leit å høre. Skjedde dette mens du holdt på, eller er det virkninger som har komt i ettertid? Har du ikke blitt noe bedre? Kan det være det har skjedd på grunn av noe annet en speeden?
Vis hele sitatet...
Sitat av Kullstone Vis innlegg
Men om man tester sin amfetamin, og er sikker på at den er ok, hvor farlig er da speed spontant i normale doser? Er det slik at man må være "på" i lengre perioder for å få skade av det?
Vis hele sitatet...
Hei. Vet ikke hvordan du klarer og få testet dette, men jeg vil bare prøve og advare dere. Jeg er som sagt ufør i dag etter 2 års amfetamin bruk. Jeg brukte sikkert mye mer en dere som tar dere en Helgerus for og ha det gøy. Problemet er at det er veldig lett og fortsette da rusen er euforisk og du gjerne vil ha mer. Det er alltid der det begynner.
Plutselig så for du tak i en dårlig blanding. Du har aldri noen garanti for hva du får. Jeg fikk dessverre det av min faste kontakt. Han visste ikke hva han solgte. Det er noe fans dritt. Det brenner i stykker hjernen sakte men sikkert.
Nervesignaler blir ødelagt for livet. Ikke reversertbart når du først får ødelagt nervebanene dine. Amfetamin brenner de opp sakte men sikkert. Jeg har store smerter i dag og er helt avhengig av sterke opioder får og kunne gå 50 meter. Da klarer ikke bena mine mer. Må ha hvilepause.