View Single Post
Sitat av kmsc Vis innlegg
Hvorfor vil du smugle alkohol inn på en festival som selger alkohol? Hvorfor vil du ta lsd på en festival som dette?

Lsd er vel det letteste du kan "smugle" med deg noe sted, er vel bare fantasien som setter grenser her
Vis hele sitatet...
Jeg kan ikke lovlig kjøpe alkohol før etter sommeren. Jeg skal ta en relativt lav dose lsd. Ikke noe mer enn rundt 80ug (reklamert som 80 hvertfall). Dette er bare for å gjøre opplevelsen litt bedre all-around. Molly hadde kanskje vært bedre, men er ikke like erfaren med det.

Sitat av Noisediary Vis innlegg
I mine litt yngre dager brukte jeg å smuglet brennevin fra utlandet. Det jeg gjorde var å kjøpe store flasker brus sprite, 7up eller tilsvarende, tømte ut brusen og erstattet det med spriten. Fikk alltid smugla det over. Trikset er å kjøpe masse decoy brus å blande alt sammen. Som regel sjekket de ikke nøye uansett.

Du kan jo kanskje prøve med Fanta og bytte med appelsinsaft og sprit?

Har ikke noe erfaring med slike festivaler så mulig det ikke funker.
Vis hele sitatet...
Vet ikke hvorfor jeg ikke tenkte på dette selv, genialt. Kanskje vodka i en sprite flaske og så tilsette kullsyre funker også?

Sitat av GodMorgenJuice Vis innlegg
Regner med de kroppsvisiterer deg så h det i snusboks er risikabelt. Gjemme drikka rundt belte er også risikabelt. Ta lsd i en liten boks ved pungen teip den fast f.eks. Alkoholen kan du også gjemme under skinka liksom (mellom beina). Gjort det hundre ganger
Vis hele sitatet...
Lsd-en blir sikket ikke et problem, men blir ikke en flaske mellom beina veldig synlig da?
Sist endret av Grønt&brunt; 14. mars 2019 kl. 22:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.