View Single Post
Utforskeren
Sluzzz's Avatar
De ser ut som lsd dryppe glass i brune flasker, men noen selges i plast pipetter også.
I de nye så er det potent Ghb, potente benzodiazepiner som; Etizolam og Flualprazolam og Midazolam med ekstrem high % mg purity.

Det har vært mange dødsfall i Vestfold byene i det siste. Jeg tok i meg litt og våkna dagen etter med en mikrovn som hadde tatt fyr
og et hus som hadde tatt brannskader, var vel toleransen som redda meg. Du korker over instant. Er du heldig så overlever du på et par dråper, be my guest! Men benzohuer og ghb folk skal
jo alltid ha "litt mer" i dette tilfelle så vil "litt mer til" bety Døden! Stay away from the new shots.
De er ikke som de vanlige FL alpraz og Etisene shotsa som var rundt i fjor, siden det er høy fordeling av ghb og midazolam i dem nå.
Allerede mistet 4 venner på 2 mnd. Folk har dødd som fluer i enkelte av Vestfold byene allerede.
Livsfarlig cocktail, på gata blir den kalt "The devils shot". Så ville bare advare, vi trenger ikke flere foreldre som får livet sitt ødelagt!