View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
pipestilk og Sopphuet, tusen hjertelig takk for innleggene deres! Det med holistisk tilnærming er helt korrekt! Det er mer enn en gang jeg har fått beskjed om å starte å meditere, samt trene og kutte ut cannabis (da jeg enda turte å ture på psykedelika), men endte opp med å prokrastinere på disse områdene helt til det ble glemt. Jeg måtte enda ha vært langt unna bunnen på disse tidspunktene og altfor umoden og uansvarlig til å ha nok respekt for meg selv til å faktisk endre kurset. Det som skjer nå må være en nødvendig fase i min utvikling som person, jeg føler at jeg står i et veikryss - enten samle opp motet til å endre meg selv (med små fremskritt om gangen, som Sopphuet sier) eller gi opp og ta livet mitt (noe som virker både attraktivt og ekstremt feigt). Jeg innser nå at jeg har skapt et enormt unødvendig stress for meg selv ved å slutte med cannabis og gjennomgå de verste abstinensene (de første 10 dagene) 5 ganger, for så å sprekke hver gang. Samtidig har jeg gjort altfor mange impulsive avgjørelser (som heldigvis ikke har fått for store egentlige konsekvenser) som også har bidratt til tilstanden min. I tillegg til alt annet.

Nortroll: jeg skal ta kontakt med deg når jeg føler meg klar og mindre opphisset, håper du forstår