View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Siden det først er en aktiv tråd her angående og reise til utlandet for å røyke så tenkte jeg og bare slenge inn en annen idé om "røyke-ferie"

Om noen vil ha seg litt sol og varme på en strand samtidig som du nyter en joint så kan jeg anbefale Kambodsja. Der selges det pizza og shakes med gress i, og du får kjøpt gress OVERALT. Alle barer, restauranter og hoteller / hosteler selger cannabis. Og det er et land der gradestokken ligger på mellom 25-35 grader året rundt, vertfall i hovedstaden og på kysten.

Og i tillegg, om du interesserer deg for andre rusmidler som ketamin, opiater, benzo osv så får man kjøpt ketamin (i flasker som du koker opp selv), valium, xanor, rivotril (og alle andre benzoer), stilnox/ambien, kodein, dihydrokodein/dihydrocodeine, OxyContin, vicodin/hydrocodone, morfin etc fra alle apotekene i landet så lenge de har dem "in stock"

Og politiet gir seg totalt F i gress i Kambodsja, det er blitt brukt i mat og som medisin i Kambodsja i flere 100 år. Det er TEKNISK sett ulovlig, men politiet bryr seg ikke et sekund om cannabis.

Men om du bruker ting som MDMA/Ecstasy, speed/meth, LSD, kokain så vil du nok måtte betale Mr. Blå (politiet) noen USD om du skulle være så uheldig og bli tatt med det

Dette er fra egen erfaring. Men jeg tok aldri noe av det "ULOVLIGE" der som MDMA, speed, kokain osv... Men snakket med folk som har blitt tatt med det og har måtte punge ut 50-300 USD kom ann på antall politifolk som stoppet han/hun og hvor mange gram han/hun hadde på seg.

Jeg har vert der 3 ganger, sist gang var i Mai i år, og reglene er akkurat som før