View Single Post
Hvis neurontin hjelper såpass mye at du faktisk får sove når du tar det så anbefaler jeg at du fortsetter med det, iallfall en liten stund fremover.
Jeg sluttet med det for rundt 2 mnd siden, cold turkey. Da hadde jeg gått på det daglig i ett år. Merket ingen abstinenser, men det er mulig at dolcontinen jeg går på maskerte over det da. Har hatt mange perioder utenom det, med svære doser Neurontin i flere uker eller måneder også, har heller ikke da merket nevneverdige plager ved seponering.

Ett halvt gram heroin om dagen er ikke så mye når man røyker det, men det er nesten umulig for noen å tippe hvor lenge disse plagene vil sitte i for andre.
Folk som ikke nettopp har sluttet på heroin har jo også alvorlige søvnproblemer til tider, så kanskje du kan prøve noe som ikke innebærer medisiner. Mange har godt utbytte av lange turer, eller en god treningsøkt på kvelden(ikke tett opp mot leggetid).
Du kan også kjøre på med litt melatonin, jeg begynte å ta det nylig, og vil si at søvnkvaliteten min økte med 5-10%. Jeg kombinerer det med 1-2 timer lett trening/tur/jogging hver dag, og sover faktisk ganske greit. Får noen timer med sammenhengende søvn nesten hver natt nå. Flere år siden sist!